THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

Friday, August 19, 2011

counting for a big day!

...23/8/2011...
Kekasih,
Aku ingin kau tahu,
Pada tarikh ini 2 thn yang lalu,
Aku telah ditakdirkan bertemu denganmu kekasih..

Kekasih,
Aku ingin kau tahu,
Aku amat bersyukur kerana menemui mu..

Kekasih,
Terima kasih atas segala kesabaranmu,
Terima kasih atas segala pengorbananmu,
Terima kasih atas segala-galanya..

Kekasih,
Andai kiranya kita akan di ikatkan dengan lafaz ijab dan kabul,
Aku angankan aku bahagia denganmu kekasih..
Dan..
Andai kau bukan takdir ku,
Aku redha dan menerimanya dengan hati yang terbuka..

Kekasih,
Selamat hari lahir..
Aku berdoa agar kau dapat kecapi impianmu..
Insyaallah..
Akan ku iringimu bg memenuhi segala impianmu itu..

kekasih,
Tahu lah kau bahawa aku sgt menyanyangimu dan mencintaimu sepenuh hatiku..
Akan ku tetapkan hati ku hanya untuk mu..
Insyaallah..

Pesanku buatmu kekasih,
Jangan lah kau melebihkan cintamu buat ku lebih dari cintamu kepada ALLAH..
Nauzubillah..
Assalamualaikum..

0 comments: