THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

Saturday, July 23, 2011

kembali bersama

syukur alhamdulilah..
hanya ungkapan tu yg mampu aku ucap..terima kasih cinta..tak sampai pon seari,kamu disisi aku kembali..alhamdulilah..jika mmg kte ditakdirkan bersama syg,as i told you smlm..kte ttp akn bersama.
i am trying to be mature enuf to gone through all this challenges..aku mengaku kau bkn milik aku spnuhnya sampai lah sau saat kte di ikatkn dgn ijab dan kabul nty bru lah kau milik aku.aku redha jika kau bkn jodoh ku syg.tp aku ttp berdoa dan trus berdoa kau adalah jodoh ku sehingga ke akhir hayat..aku menulis bukan sbb nak menunjuk.tp nie cre aku expresikn all my feeling towards you..arinie genap 23 bln..alhamdulilah..alhamdulilah.. mudah2an cinta kte di berkati oleh ALLAH.amin..insyaallah..

0 comments: